Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Syazwan Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Followers

♥ my hero ♥

♥ my hero ♥

Friday, October 19, 2012

Love CoolBlog?

Salam semua .. Apa khabar? Ha harap semua dalam keadaan yang sihat laa yea. Ja baru lepas bagi syazwan tido. Dah masuk 8!bulan nie makin buas dah dia hehe...
Saje malam nie nak tulis pasal CoolBlog. Ja rasa semua orang dah kenal kan? Memang benda nie laa ja mengidam masa bulan akhir nak bersalin tuu hehe tau kenapa nak sangat hehe
Nie sekarang nie pun dah mai hantu dia hehe...
Ade sesiapa yang de cite sendiri tentang CoolBlog nie ?

Thursday, October 11, 2012

Makan pertama syazwan

Salam semua bloggers, walaupun ja rasa ja lambat dari ibu lain, tapi tak terlambat bagi ja kot. 17hb nie syazwan genap nak masuk 8 bulan. Hari nie ja baru try makan Bubur campur Brokoli campur ikan bilis sikit. 1st Cuba syazwan suka walaupun 4/5 sudu jer hehe, tunggu esok macam mana lak hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails