Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Syazwan Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Followers

♥ my hero ♥

♥ my hero ♥

Thursday, February 16, 2012

gambar pregnent ???


salam semua bloggers...

mesti bloggers penah dengar pasal pasangan ambil gambar masa pregnent kan?? ja de jugak niat nak ambil tapi ja malu tengok badan sendiri yang dah besar nie... memang nie dah masuk 9 bulan tak de rasanya gambar ja ambil hehe... kamera ja pun dah simpan berkurun dalam beg dia.. hehe... lagi suami ja tak berapa suka bergambar kalau jadi pun ja sorang jer yang ambil... kesimpulannyer sampai sekarang tak de hehe..

impian ja lepas bersalin nie Insyallah diizinkan Allah ja nak kurus kan badan dari badan ja yang dulu, cuma ja takut tak de keupayaan dan mempunyai nafsu yang kuat sahaja... ja nak jadi ibu yang vogue gitu hehe... kurus lepas bersalin... boleh ker??

nie hari ke-4 ja cuti... rasa sakit sikit-sikit dan perut semakin keras dah bermula...

post signature

Tuesday, February 14, 2012

counting days.. tik... tok...

salam semua readers,

hai semua.... ya Allah sudah lama giler ja tak update blog ja nie... Allhamdulillah sekarang nie boleh laa ja update sikit2 blog.. sebab ja dah mula cuti 3 bulan.. ja cuti 2 minggu awal dari due date ja atas arahan doktor...

kalau ikut due date ja 27hb nie... tapi doktor kata kemungkinan besar 70% akan awal seminggu... jadi hari nie hari ke -2 ja cuti dari memikir hal-hal sekolah.. Alhamdulillah ja dah siap semua keje ja sebelum cuti rasanya laa.. dan dah pun serah tugas sementara kepada guru lain.. harap-harap semua okay laaa kan...

sekarang nie ja menghitung hari untuk rasa 'sakit' hehe... pelik kan... ermmm ade sesiapa kawan blogger diluar sana ade pengalaman nak share?? ja pun nak tahu jugak... sekrang nie dok umah mak, bangun tido , ja sarapan, tengok tv, masak sikit-sikit, tengok tv, solat, kadang2 tido petang, tengok tv tuu je ja wat dah 2 hari nie hehe... banyak masa ja mengaji untuk hilang rasa takut 'kesakitan' tuuu.... hehe... kelakar kan??

jangan malu-malu share yea.. ja hargai sangat-sangat....

post signature

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails