Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Syazwan Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Followers

♥ my hero ♥

♥ my hero ♥

Wednesday, September 28, 2011

cite selepas 4 bulan...

salam semua blogger yang dirindui.....

ahhhh beribu tahun rasanya ja tak mengupdate blog ja nie... terima kasih ja nak ucapkan pada kawan blog ja ina...kerana selalu ingat pada ja dan nasihat pada ja....

hari nie 28hb genap laaa 4 bulan ja menjadi isteri orang.... dan alhamdulillah kandungan juga nak masuk 4 bulan sudah.... sebenarnya banyak benda ja nak cite... tapi sejak mengandung nie ja dah jarang layan internet... sekadar buat keje-keje rasmi pasal sekolah jer.. lepas tuuu terus tutup... sebab perut nie bagi ja tak selesa nak duduk lama-lama depan internet nie....

Perkembangan terkini, ja dah pun isi borang tukar sekolah... ja nak pindah di Shah Alam kalau diizin kan... mana tahu rezeki baby ker kan... sebab ja dah pun beli rumah disana... lagi pun dekat jugak dengan suami ja... lepas tuuu nak kemas barang-barang kat umah sewa ja nie lahh.. tu jerlah yang terkini.. tentang perut ja...naik sikit jer.. tak beso lagi hehe....

Insyallah kalau de kedayaan ja update lagi.... betul-betul rindu kawan-kawan blog ja...

post signature

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails